2012. január 14., szombat

Turi-Muri

Akik ismernek, tudják, hogy mennyire imádom a turizást. Sajnos nem rég (nyáron) fedeztem csak fel egy nagyon aranyos,   jó kis holmikat rejtő Angol turkálót, piciny városunkban. A felfedezés pedig olyan sikeres volt, hogy azóta már minden eladó ismer, mint a rossz pénzt és a múltkor még kedvezményt is kaptam! ;) ( Soproniak: Várkerület, Rossmann melletti sarok)
Az új év első kincseit itt láthatjátok:

Tammy (164-170 cm gyerek méret) fekete Y hátú mellényke, két kis álzsebbel (990 Ft)




 Miss Fox márkájú kockás ingruha, 1990 Ft-ért. Az anyaga nagyon kellemes, kicsit vastagabb, télies, az ujja pedig 3/4-es. Az oldalában beépített cipzár van. A legcsodásabb pedig a mellrésze, amit fodrok, fekete rávarrt csipke és ezürtös-aranyos gombok díszítenek. Olyan kis szééép :)


A harmadik darab pedig, amit beszereztem, az egy Topshop-os fekete, hosszú ujjú felső, amin első ránézésre semmi extra nincs.







A turpisság azonban a hátmegoldásban rejlik.


A nyakától lefelé egy gombsor található rajta.Nekem még sosem volt ilyen megoldású felsőm, ezért nagyon megörültem neki. Az ára 1190 Ft volt.

A zsákmányokat végignézve pedig, főként talán az ingruha miatt ez egyik kedvenc filmem kedvenc zenéje ugrott be. Ps. I love You : Galway Girl


Hm...Írország...Hmmmm... :)

Írjatok néhány turkálós élményt! :) 
Szép estét! Puszpusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése