2012. január 13., péntek

Pufi és Tappancs avagy Outfit a 10 perces télben

Eredetileg nem ezt a bejegyzést szántam a következőnek, de mivel nálunk ma beköszöntött a tél, ezért időszerűnek tűnt magamra kapnom azt szerelésemet, amit a mostanában tomboló tavaszi időjárásban nem lett volna túl hiteles bemutatnom.
Lássuk, miről is van szó! 

Kabát: New Yorker, 15900 Ft helyett 7990 Ft

Egy hete sikerült végre rátalálnom "felnőtt" életem legeslegmelegebb kabátjára (Pufira :) ) a New Yorker egyik akciós kabátállványán. Szerelem volt első látásra, és most először nem csak a külseje miatt!Eddig mindig csak a szövetkabátokat részesítettem előnyben, még szegényes bélésük ellenére is, mert hát, az csini, és az áll a legjobban... de most, hála az idei téli divatnak, amelyben nem csak a külső, de a belső is számít, végre lett egy olyan kabátom, ami végre meleg, szép, mesés színű, és annak ellenére, hogy nagyon-nagyon pufi, még az alakom is látszik benne! Az anyaga annyira  kellemes, olyan, mint egy sídzsekié, a pufiságát pedig a tollhatású töltelék adja, ami azt az egész anyagot kitölti.
És hogy a hideg még véletlenül se tudjon alá besurranni, passzosak az ujjai, a nyakrésze és az alja is, ami nekem kifejezetten tetszik. Ami pedig a bónusz, hogy öves, amiért én odavagyok! :) Az akció keretein belül pedig teljesen elégedett vagyok az árával is!
Még egy kép Pufi csodálatosan praktikus részleteiről:


Ami pedig abszolút passzol mind az időjáráshoz, mind pedig a kabáthoz, az nem más, mint a ( nem eredeti!) C& A-ban vásárolt UGG csizmám, amit én csak Tappancsnak hívok, mert szerintem olyan, mint egy naaagy, puha állatka tappancsa. A szín ismét csak magáért beszél (idén ez a favoritom!!!). :)
Itt van ő is ( mivel ősz vége óta hordom, szegény már eléggé leharcolt állapotban van):


Ugg csizma: C&A, 2490 Ft




Természetesen a "hatalmas" havazásban szükségem volt még egy kesztyűre és egy fülmelegítőre is (ami szőrössége miatt nálam a Fültappancs nevet viseli :D ).

A kesztyű egy fekete, ujj nélküli, egy ujjassá alakítható kedvencem a Tescoból 1490 Ft-ért (még érdemes benézni, mert most nagy leárazás van minden téli kiegészítőre és ez a kesztyű türkizben és lilában is kapható!). A fülmelegítőt pedig még az Ugg-ommal együtt vettem a C&A-ban 990 Ft-ért.
Mindkettőt nagyon szeretem, mert szépek, jó a minőségük és nagyon praktikusak! 

És akkor lássuk, hogy festett minden rajtam a télben, ami 10 perc múlva úgy eltűnt, mint amilyen hirtelen jött:

Az Outfit tehát: Ugg: C&A, Farmer: Invázió, Kabát: New Yorker, Kesztyű: Tesco, Táska: Deichmann, Fülmelegítő: C&A

Ti milyen meleg alapdarabokkal készültetek/készültök a nagy hidegre??

Remélem, azért lesz majd egy picike, icike-picike hó, ami meg is marad, mert ez a mai nagyon tetszett! :)

Puszi ;)

4 megjegyzés:

  1. jajjj annyira jóóóóó:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szupi a téli outfitet, bár meg kell valljam nem vagyok oda az ugg csizmáért, magamnak biztos nem vennék, DE: képzeld egyik nap a körúton láttam egy lányt, aki uanebben a kabátban volt, illetve vmi hasonló uggcsizmában, de mégis teljesen máshogyan állt rajta. oan sehogyan, 12 egy tucatul. azt hiszem itt mutatkozik meg h mien az amikor a személyiség átsüt a ruhán^^

    VálaszTörlés
  3. Édes vagy, Nyuszim, köszi!:) Imádom ezt a kabátot! Jöhet a -20 is akár, mert nem éreznék semmit! :D Cuppcupp :)

    VálaszTörlés