2012. január 11., szerda

Make up- music ;)

Ma reggel az Mr2-n épp ez a szám ment, mikor készülődtem. Már ezerszer hallottam ezt a számot, de most jöttem csak rá, hogy mihez is passzol leginkább...hát a sminkeléshez! :) Mintha szárnyakat kaptam volna ettől a dallamtól... Idő hiányában sajnos az arcomon lévő végeredményt nem tudtam már lefotózni, viszont itt a jó kis festegetős hangulatot varázsoló dallam, hallgassátok szeretettel! :)


 
 Little Boots- Shake


Ebbe a pink lemezjátszóba pedig beleszerettem...kérlek, ha tud valaki egy jól működő régi lemezjátszót, az szóljon, nagyon érdekelne!!! Ooo, és akkor feltehetném a Beatles lemezeket, amiket még Anyukám gyűjtött össze! ;)

Legyen csodásan szép napotok! :):)
Puszipusssz

1 megjegyzés:

  1. Jaj annyira imádom ezt a számot!És tényleg eszméletlen jó hangulata van. :)

    VálaszTörlés