2012. január 7., szombat

A fogadalomból lett Blog

Világ életemben hülyeségnek tartottam, hogy újévi fogadalmakat tesznek az emberek...Egészen tavaly előttig, míg nem annyit jártunk a Mekibe nyáron és annyi csibeburgert meg nem ettem, hogy a várva-várt montenegro-i nyaralás előtt hirtelen össze nem értek a combjaim. Akkor aztán jött a kőkemény pánik, a mi lesz most, nyár van, és rólam majd egyetlen normális, a világ legjobb nyaralásához illő képet sem lehet majd készíteni a hűdeszuper, új bikinimben!? Aztán persze jött az eszeveszett koplalás (amiről már akkor is tudtam, hogy nem jó, de hát ez lesz a pánik és a hiúság találkozásából) és a Rubint Réka -torna minden nap. És valahogy újra visszatért a "Meki előtti" külsőm, de soha nem fogom elfelejteni azt az"iszonyú rövidnek tűnő, harc a kilókkal és centikkel, jajj de megbántam a csibeburgereket, miért nem fogyok semmi, vajon hatásos-e ez a torna, blablabla..." hónapot! Ezért is határoztam el, hogy jövő évtől megfogadom, hogy nem eszem a Mekiben. És mindez olyan jól sikerült (mert volt, hogy azelőtt minden másnap oda jártunk :S), hogy még a lábamat sem tettem be az "ördög barlangjába" egész éveben. És most szilveszterkor ezen olyan erőre kaptam, hogy én is be tudok tartani valamit, amit kitűzök célul, hogy kapásból 6 fogadalmat is tettem 2012-re.

Íme:

  1. Egészségesen táplálkozom!
  2. Sportolni fogok rendszeresen, és megszeretem a futást!
  3. Abbahagyom a körömrágást!!!!!!!! (ez egy szörnyű, szörnyű rossz szokásom, amit időszakosan ugyan abba tudok hagyni, de idén végleg befejezem!!)
  4. Műkörmösként fogok dolgozni! (Nyáron végeztem el egy tanfolyamot, és most már épp itt az ideje, hogy a tettek mezejére lépjek!!)
  5. Elvégzek egy sminktanfolyamot! 
  6. Belekezdek egy blogba!( Elsősorban azért, mert ez kitartást, folyamatos, hosszú távú munkát igényel, és mert a legjobb barátnőim olyan messze vannak tőlem,és mikor találkozunk a sminkes-divatos-shoppingos életünkről esik a legkevesebb szó, pedig mindannyian vágyunk rá, csak valahogy az időt más pletyók, élmények és történetek töltik ki.)

Szóval, ezek állnak idén előttem. És úgy érzem, hogy nem csak a lelkesedésem egyedül az, ami meg van a valóra váltásukhoz, hanem annál sokkal-sokkal több! Akarat, tudatosság, önuralom...ami korábban nem volt. De mint minden, ezek is a sikerélményekből fakadó önbizalomból erednek (lásd: messziről elkerültem a Mekit :D), és persze biztos a kor is hozzátesz valamennyit! ;)
És különben is 2012 a nagy változások, a " Valami lesz!" éve, és én ebben valahogy nagyon hiszek!  

Ti mit fogadtatok meg az új éveben? Éreztek valami különlegeset 2012-vel kapcsolatban?

Kívánok mindenkinek szépséges álmokat! :)

Sokpusziiiii

4 megjegyzés:

  1. Kedves Evee!:-) (nekem csak Malacka)

    Ez a blog egyszerűen csodás!!:-DD Nagyon tetszik a dizájn meg a stílus, ahogy írsz. Nem utolsósorban nagyon hasznos is, hiszen tényleg soha nem jut idő a szépségápolásról beszélni és én magam nem igazán követem a trendet és fedezek fel újat..bár..:-) teljesen spontán rátaláltam arra a hajápolási termékcsaládra amire mindig is vágytam. Sok bajom volt mindig azzal, hogy hogyan is kezeljem a néha sehogy sem kinéző vékony szálú göndör hajamat, amikor Sabine barátnőm kipróbáltatott velem egy új hajhabot, ami látványosan dúsítja a hajkoronát. A termékcsalád neve John Frieda és zseniális. Utánanéztem az interneten és állítólag Magyarországon is kapható minden Müllerben, de nagyon hálás lennék ha valaki megerősítene, mert ha nem, akkor kénytelen leszek itt bevásárolni belőle:-)Eddig még csak a dúsító hajhabot próbáltam ki, de szándékomban áll kísérletezni más termékekkel is.
    Ami az újévi fogadalmakat illeti..hm..én eddig még sosem fogadtam meg semmit tudatosan, de idén ez másként történt. Akik ismernek, tudják hogy rajongok a Balatonért és éppen képeket nézegettem róla, amikor belém hasított egy igen erős érzés..idén át kell úsznom a Balatont és határozottan érzem hogy meg is fogom csinálni. Annyira boldoggá tett az ötlet, hogy azonnal el is olvastam róla minden információt és kiderült, hogy az idei lesz a 30.
    Teljesen egyetértek, 2012 a változás éve lesz, ezt én is érzem.. Szeretnék többet foglalkozni magammal, sportolni és egészségesen táplálkozni, hogy minél jobban érezzem magam a bőrömben. Ez az idei célom.

    Köszönöm, hogy elindítottad ezt a blogot, Drága Malacka!
    Ezúton is puszilok Mindenkit!!

    Mici:-)

    VálaszTörlés
  2. Szijja, Micim!
    Te vagy az első bejegyzőm, és annyira nagyon örülök Neked! :D Egyből olyan sokat írtál, mint amilyen hosszú egy bejegyzés maga! :D:D:D Nagyon drága vagy!
    A John Friedáról már én is olvastam egy-két blogban, mindenki dícséri, és valóban a Müllerben kapható. Végre megoldódni látszik a hajprobléma!! Örvendeteeees! ;)
    Áááá, Balaton átúszás! Hát perszeeee, ez eddig hogy nem jutott eszedbe??? Nagyon díjazom! Ha társra van szükséged, tudok egyet!;)
    Millió puszika, Mici, köszi, hogy ilyen édes vagy és írtál! Esetleg ha van ötleted, hogy miről szeretnél itt olvasni, akkor bátran írj mélt!
    Puszpusz

    VálaszTörlés
  3. na igaz visszafele haladtam de nagyon örülök h írod ezt a blogot, te vagy az első ember akit követek:)) az a legjobb h engem is inspirálsz hiszen énis hetek óta készülök már saját kis tumblr-öm írására:)) ha minden igaz, ma már télleg megszülöm az első posztokat:) remélem mindketten szorgosan írjuk majd, és hiánypótló lesz az életünkben:) pusszancs <3

    VálaszTörlés
  4. Áááá Nyusziii, szijja! :)Én is örülök, hogy te pedig olvasod! És hogy inspirállak! Nagyon várom már, hogy küld a linket a tumblr-edről!!! :) És kitartást hozzá, bár szerintem nem kell nagy erőfeszítéseket tenned, mert hidd el, rá lehet kapni az ízére hamar, olyannyira, hogy függővé válsz! :D pusziii :*

    VálaszTörlés