2012. január 18., szerda

Egy pici zsákmány és Tetesept fürdősó teszt

Hétfői próbanapom alkalmával jártam a  Plázában, és reggel még a hosszú napom előtt betértem az Interspárba is egy kis harapnivalóért, ahol aztán igazi kincsekre bukkantam. Nos, a két helyről származó szerzemények következnek most.

A Plaza Miss nevű butikjában tettem szert a következő kardigánra! Szerelem volt első látásra, halvány rózsaszín, "V" kivágású, szépséges gombok díszítik, a vállát pedig szőrme borítja.Gondoltam, hogy nem lesz olcsó mulatság, de hát egész télen  szőrös-mellényt hajkurásztam, ami vagy nem volt a méretemben, vagy nem állt jól, vagy összeszőrözte a ruháimat...Nos olyan 3000-4000 Ft körülire tippeltem a kardigán árát, még volt a jézuskás ajándékomból egy kis félre tett manim, gondoltam, ez mindenképp az enyém lesz! Az árát meglátva ért a legnagyobb meglepetés: 7990 Ft-ról 1990 Ft-ra volt leértékelve.Majd kiugrottam a bőrömből örömömben!!! :D
Íme itt van Ő:

mondjuk ezen a képen barnásnak látszik, de igazából halvány rózsaszín

 
Olyan puhi rajt a szőr! :)

Az Interspárban ( a belső részén) pedig felfigyelte a Tetesept névre hallgató fürdősókra, amikből mindjárt vettem két félét is. (Rajtuk kívül  3-4 féle volt még.)
Balra : Tetesept Purifying Algae fürdősó, jobbra: Tetesept Muscle +Joint fürdősó

Mindkét fürdősó 100% természetes tengeri só tartalommal bír, és 80g-os kiszerelésűek, amik egy kád vízhez hozzáadva egy alkalomra elegendőek.Az áruk 305 Ft volt.

A Purifying Algae elnevezésűt teszteltem eddig.
Amit ígér:
  • 100% tengeri só és természetes algakivonat tartalom,
  • ápolja, bársonyosan simává és puhává varázsolja a bőrt
  • rendszeres használata hatványozottan segíti a bőrből a káros és salakanyagok kiválasztódását,
  • könnyen oldódik, teljessé teszi a fürdőzés élményét.
Amit én tapasztaltam:
  • Valóban könnyen oldódik
  • zöldessé színezi a vizet és nyugtatóan finom az illata, tehát a fürdőzés élményét tényleg teljessé tette.
  • a bőröm tényleg nagyon puha lett tőle.
Mivel rendszeres használatról még nem beszélünk, ezért kíváncsi vagyok, hogy mit fogok tapasztalni, ha újra használom, mert megveszem mindenképp megint, az biztos! Már csak azért is, mert sajnos nem csak az arcbőröm lett problémás mostanság, hanem a hátamon is meg-megjelennek nem kívánatos betolakodók, és kíváncsi vagyok, képes-e megszűntetni őket a tengeri só szárító hatása.
 Az izomlazító fürdősót is alig várom már, hogy kipróbáljam! :)

Ti szeretitek a fürdősókat? Szoktatok fürdőzni néha? Egy fárasztó nap után, vagy megfázás esetén szinte kötelező!!!
Pusziii, Szép estét! :):)



2 megjegyzés:

  1. Én a pirosat szoktam használni, jót tesz az izmaimnak, főleg menzesz előtt :)

    VálaszTörlés
  2. Húúú, köszi a tippet! Mindenképp kipróbálom, ha "eljön az ideje" ! :)

    VálaszTörlés