2012. január 20., péntek

Beautiful Day

Ooo, képzeljétek, holnap egy csodás kis kiruccanásban lehet részem. Juttikámat, aki az unokatesóm, és nem mellesleg menyasszony, holnap egy esküvő kiállításra kísérem el, Győrbe.

Már nagyon izgatott vagyok!! :) A győri Árkádban és a Zichy Palotában lesz a rendezvény.Győrt nagyon szeretem, gyönyörű város, télen, nyáron, tavasszal, ősszel, mindig, mindig... egy igazi kis ékszerdoboz! :) És hát az Árkád...ezt nem kell részleteznem, azt hiszem! ;)
Már felkészültem a technikával, hogy majd mindent meg tudjak örökíteni és aztán majd megosztani Veletek.Ez annyit tesz, hogy feltöltöttem a fényképező elemeit. :D
Biztos hatalmas forgatag lesz, csodálatos dekoráció, gyönyörű tortaköltemények, szépséges virágok, menyasszonyi  ruhák, és reménykedem valami szépséges koszorúslány-koktélruha ötletben is, mert képzeljétek koszorúslány leszek! :):) Az egyetlen felnőtt koszorúslány, szóval nem tudok majd elvegyülni a koszorúslányok tömegében... valami szépséges kell!! 

A hangolódás közben pedig rátaláltam egy csodaszép képre, amit Nektek is látnotok kell: 
A képeket a  Disney hercegnők ihlették   



Hát nem káprázatosak? Én a pánt nélküli csupatüllt választanám (ez nem is kérdés), de mind annyira szépséges, hogy nehéz a választás...ugye, Juttikám?? ;D
Remélem, holnap látunk valami hasonlóan hercegnőset!

Ti jártatok már esküvő kiállításon? Mindenkinek hasonlóan szép és izgalmas hétvégét kívánok! :)

Sokpusziiii, Jó éjt!

P.S. Ezúton is szeretném megköszönni, hogy már 16-an, azaz 16-an olvassátok rendszeresen a blogom! Elmondhatatlanul boldog vagyok! Köszönöm!! :) :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése