2012. január 9., hétfő

Ikrek!?

Ma délután a soproni Alpha Parkban nézelődtem.Nemrég nyílt egy EuroFamily, gondoltam betérek, hátha rálelek valami kincsre, mert ugye az ilyen kis limlomos boltok legtöbbször hatalmas meglepetéseket tartogatnak. Nos, ez itt sem volt másképp. Beléptem a boltba és mindjárt balra két óriási smink-pult tárult a szemem elé.Juhúúúú, gondoltam, szétnézek, milyen kis gagyiságok leledzenek itt, hátha találok valami ígéretesnek tűnőt, vagy max. csak próbálgatok, aztán elborzadok a cuccok ócskaságán.
Két pult volt, egy Lora márkájú és egy Miss Rose márkájú. A Lora pultban már több dolog is megtetszett, és mivel minden 290 Ft-ba és 580 Ft-ba került, gondoltam megveszem őket, mert ennyi pénzért már csak tesztnek is jók, meg hát tényleg  kincsnek is tűntek. Mikor már minden, amit kiválasztottam a kosárkámban volt, megakadt a szemem valamin.Azt hittem, hátast dobok!! Megláttam a Loreal kollagénes szempillaspirálom szinte kiköpött mását 290 Ft-ért. :O :O 
Letekertem a kupakot és megláttam a szinte ugyanolyan kefét és anyagsűrűséget! Gyorsan hozzácsaptam a kosaram tartalmához (amiről egyébként készítek majd egy külön bejegyzést.), fizettem és csak arra tudtam gondolni, hogy érjek már haza, hogy összehasonlíthassam a két szempillaspirált.

Hazafele menet pedig beugrott egy pár éve olvasott bejegyzés a cotcot-ról, ami két ugyanolyan bokacsizmáról szólt, csak az egyik Zaraban vásárolt, a másik pedig kínais volt.Szinte minden egyezett a két csizmán, csupán a Zarás több mint duplájába került és bele volt ütve egy arany Zara felirat...
Nos, mikor hazaértem megkerestem először a csizmákról szóló cikket
(http://cotcot.hu/cikk/cimke/csizma  , ha az oldalon lejjebb mentek megtaláljátok "Köszönjük Zara!" cím alatt), majd pedig egymás mellé tettem a két szempillaspirált, és  még egyszer leesett az állam.Ugyanaz a betűtípusú felirat, bár a szöveg azért eltér, míg Párizs szerint a spirál extra (Extra-Volume Collagene)dúsításra képes, addig Kína szerényen csak Volume Collagene felirattal látta el az egyébként nagyon is exkluzív csomagolású terméket. És hogy tovább menjünk, természetesen a Loreal ugyanúgy bevetette az arany betűket. ;D
Jöjjenek a képek:




A két kefe sem sokban különbözik egymástól, talán a Lorealnak kicsit dúsabb, igényesebb a keféje. Viszont illatra nekem a kínais jobban bejön.


És akkor most jöjjön a teszt, hogy melyik mit is tud jobban:

Előtte





Utána - Loreal: Extra-Volume Collagene








Utána - No name: Volume Collagene

Bal: Loreal  Jobb: No name

Háááát, nem tudom.Nem sok a különbség! Az illat, a kefék kicsi kis eltérése, amit már írtam és talán még annyi, hogy a kínais spirál keféje kicsit több anyagot vesz fel. De pillára feltéve alig látható a különbség.
Rajtam volt a kínais egész este, és se könnyezést, se bepirosodást, se lemorzsolódást nem  tapasztaltam, tehát eddig nagyon is elégedett vagyok,ennyi pénzért meg pláne...amin még mindig annyira el vagyok ámulva a  Loreal spirálom után (aminek az eredeti ára 3590 Ft, én Anyukámtól kaptam az enyémet, amit egy Tesco-s akció keretein belül 1090 Ft-ért vásárolt)!

Hát, vannak itt furcsaságok, és lehetne keresni a válaszokat, hogy most akkor a kínaiak koppintanak-e, vagy minden spirál, úgy, ahogy a csizmák is, egy helyről érkeznek, csak valamelyik a Loreal, valamelyik pedig a Lora pultban landol?
Minden esetre már most, egy  délutános/estés viselés után a kedvencem lett az új szerzeményem! :)

Nektek megvan valamelyik a kettő közül? Esetleg tapasztaltatok hasonló meglepetéseket más termékkel kapcsolatban? Írjátok meg! :)
Sokpusziiiii

2 megjegyzés:

  1. hát hiszed vagy sem, velem is volt egyszer egy hasonló, sőt én is loreal szempillaspirállal kapcsolatban vettem észre egy ilyen megtévesztő hasonlóságot, vizsont azóta is bánom h siettem és nem vettem jobban szemügyre a névtelen ikret. amúgy ugyanilyen kétfázisú volt, csak a fehér külsejű, ugyanis ugye én azt használom, potom 4000 ft körül szoktam beszerezni, bár tény h egy évig használom utána. jó lett volna megtudni h a körúti diszkontos formája mit tud, lehet benézek majd vmelyik nap:D

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp nézz be, azt mondom...még azóta is tart a döbbenet nálam! Profi a no name spirál is, azt kell mondanom! 12 óra után egy lepergett szem sem volt az arcomon! :) Irány a diszkont, Nyunyu! ;)

    VálaszTörlés