2012. január 10., kedd

Egy tál téli kedvenc

 Sziasztok, sziasztok!

Gondoltam, megmutatom nektek az én téli kedvenceimet, és remélem, ezzel tudok segíteni Nektek, ha épp valami olyasmit kerestek mind bőrápolás, mind pedig smink terén, ami hasznos társatok lehet a téli hidegekben.
A kedvencek között van néhány karácsonyi ajándék is, amit nagyon-nagyon köszönök ezúton is, és mivel szinte mindegyik a kedvencem lett, ebből is látni, mennyire ismertek és tudjátok, hogy mit szeretek! :):) :*

Jöjjön tehát a tál tartalma, ami a téli nélkülözhetetlen, minden napos bőrápolási és smink lieblingjeimet tartalmazza:

Minden, minden, minden :)

Kezdjük talán az ősz óta katasztrófálisan problémás bőrömmel, amit valahogy orvosolnom kellett, ezért be is szereztem rá két Garnier terméket, és egy arctisztító kendőt. Mindegyiket a Dm-ben szereztem be.
Az egyik Garnier termék a  Pure Matt Brusher Oil Controll. Hosszan tartó tisztító hatást ígérő arctisztító. Szalicilsavat és himalájai kristályokat tartalmaz, ezáltal szárító hatású, eltávolítja a faggyúfelesleget, csökkenti a mitesszerek kialakulását és a pattanások kiújulását.Egy speciális szilikon sörtéket és lemezeket tartalmazó tisztító fejjel van ellátva. Az illata tipikus "pattanástalanító illat", kicsit olyan gyógyszeres.


Arctisztításhoz - Balról jobbra haladva: 1.) Garnier Pure Active 2 in 1 színezett golyós kezelés 2,)Ebelin arctisztító kendő 3.) Garnier Pure Matt Brusher Oil Controll 

A másik Garnier termék a Pure Active 2 in 1 színezett golyós kezelés.
Kiváló fedő összetétel szerepel a csomagolásán, ami teljesen igaz, én van, hogy nem is teszek alapozót,csak ezt használom, mert olyan jól befedi még a lángló vörös pattanásokat is. A kritikus területekre pontosan felviszi a kívánt mennyiséget a kis fémgolyó, én ezután ujjbeggyel szoktam finoman beleütögetni az arcbőrömbe. A pattanások nyomait is elég jól eltűnteti, ez sem becsapás. A szárító hatása nagyon erős, picit túlságosan is szárít, de így legalább nem ad esélyt a csúnyaságoknak!! 
A két Garnier termék tehát nagy kedvencem lett, maximálisan beváltották a hozzájuk fűzött reményeket, szerintem újra meg fogom őket venni. Az áruk sem vészes, az arctisztító ára 1500 Ft körül, a színezett golyós kezelésé pedig 1300 Ft körül mozog. (Ígérem, legközelebb konkrét, pontos árakat mondok, de mivel már egy hónapja lassan, hogy megvannak, nem emlékszem pontosan.Bocsiii! :) )

Pure Matt Brusher Oil Controll tisztítófeje,  Pure Active 2 in 1 színezett golyós kezelés fémgolyós feje






A harmadik arctisztító dolog pedig a Dm-es márkájú Ebelin arctisztító kendő, ami hatalmas kiszerelésben kapható. 150 kendőt tartalmaz a nagy műanyag doboz. Ez olyan 650 Ft- ba kerül, ha jól emlékszem, és az utántöltője is csak 500 Ft körül van. Szerintem teljesen megéri, jól leszedi a sminket ( egy tiszta vizes lemosás utn kb 3 kendővel lemosható egy durvább smink), de én szoktam csak simán felfrissítés gyanánt használni.


A következők, a kéz és testápoló karácsonyi ajándékaim, íme:

Balról körbe haladva: 1.) Himalaya Neem & Turmeric szappan 2.) Watsons mandulás testápoló 3.) Watsons mandulás hand & nail ceam 4.) Yves Rocher vaníliás pezsgőfürdő

Kezdjük is mindjárt a Juttikámtól kapott Himalaya szappannal, aminek az illata egyszerűen mennyei!!!:) És tegnap jöttem rá, hogy mire emlékeztet. Tinikoromból rémlettek fel azok az indiai kincses boltok, vagy a Bahhia boltok, amiket előszeretettel látogattam, és amikben mindig az az isteni füstölő illat töltötte be a levegőt.Hmmmm... :) Szóval ennek a szappannak is ilyen illata van. Nem próbáltam még, gondolkodtam rajta, hogy inkább beteszem a szekrénybe a ruhák közé, hogy nekem is bahhia illatom legyen, de aztán mégis arra jutottam, hogy kipróbálom majd, és egy külön bejegyzést is készítek még más Himalaya termékekről is, ha ezt már teszteltem, mert mind nagyon finomnak tűnik. Köszi, Jutti, ennek a kis szappannak nagyon-nagyon örülök!! :*

Zsófitól idén Watsons termékeket kaptam, méghozzá egy testápolót és egy kézkrémet. Zsófi, ezek egyszerűen pazarok! :) A testápoló illata a marcipános sütikéhez hasonlít, és nagyon krémes, hamar felszívódik. A bőröm pedig olyan kis puhi tőle, mint a babuciknak.Egy álom, komolyan mondom!! :)
A kézkrém pedig kiütötte a nyeregből az eddig használt Dove intenzív ápoló krémemet, mert sokkal előbb beszívódik, nem lesz tőle zsíros érzésem, és még két kézmosás után is érezni az illatát!
Ezt a márkát eddig nem ismertem, és ennek az lehet az oka, hogy a Marionnaud-ban lehet kapni, ami sajnos Sopronban nincs. Úgyhogy budapestiek, győriek és bécsiek előnyben!!! ;) A honlapjukon viszont szétnéztem, sok jó, márkás, drága dolog van fent, és találtam Watson termékeket is, viszont mivel itt ajándékokról beszélünk, az etikett nem engedi, hogy megemlítsem őket, így hát mindenki nézzen szét maga a boltokban és a neten is az árakat illetően (http://www.marionnaud.hu/products). Zsófi, nagyon köszi, és lehet, hogy megbízlak majd, hogy hozz még nekem egy két Watsons dolgot! :*

És végül a kis kedvencem következik, amit Nyuszikámtól kaptam karira!:) Szintén még csak a szagolgatás szintjén tart a kapcsolatunk, mert sajnálom elhasználni a kis csodát, ami nem más, mint egy Yves Rocher vaníliás pezsgőfürdő. Pedig most már van kis kádacskánk is, úgyhogy semmi nem akadályoz meg ebben, csak tényleg úgy sajnálom! Meg egy kicsit most még gyűjtögetni is szeretném az fürdőzés élményét fokozó dolgokat ( fürdősók, pezsgőfürdők, stb...). A gyűjtemény még elég kezdetleges persze, de már most ez a kis pezsgőfürdő benn a gyöngyszem! Az illata valami isteni, és bármihez hozzáér az átveszi az illatát, úgyhogy nekem ez már most nagyon pozitív! Köszi, köszi, köszi, Nyuszmusz!!! :*

Amit még ide kell csatolnom, az nem más, mint egy cukrozott szilva és vanília bőrtápláló testpermet az Avontól. Akik ismernek, azok tudják, hogy testpermet mániám már-már beteges! És az is, hogy mindenemet fújom vele ész nélkül! ;) Nem csak testre, hanem ruhára is rá szoktam fújni, vagy a hajamra is, és elég sokáig meg is marad az illata. A fent említett téli kedvenc valamelyik téli Avon katalógusból származik,  vaníliás-szilvás süti illata a karácsony hangulatát hozza el nekünk! Az ára 500-700 Ft közötti, de ez katalógustól függően ugye változik.Imádom, egyszerűen fantasztikus! 
Itt láthatjátok is:




Avon: Cukrozott szilva és vanília bőrtápláló testpermet



És akkor következzenek a mostanában leggyakrabban használt sminkek:

Balról körbe haladva: 1.) Essence négyes szemhéjpúder paletta 05-ös árnyalat  2.) szempillagöndörítő 3.) Essence: Stay all day long lasting alapozó 30-as (sot sand) árnyalat  4.) Alverde: My perfect day négyes szemhéjpúder 5.) Catrice: Black Jack with Jack Balck gél állagú szemhéjtus 010-es árnyalat



A télen zsákmányolt és kedvencemmé vált összes smink termék drogériás smink, egytől- egyig a Rossmannból.

Az Essence Stay all day long lasting alapozó 30ml-es, kinyomós kiszerelésű, extra jó fedést biztosít, ami a mostani problémás bőrömet tekintve az egyik csodás tulajdonsága. Az ára kb. 890 Ft körül volt ( már megint az árak...).A tubuson rajt van, hogy 16 órán át tart, hát, 16 órán át még nem sikerült tesztelnem, de a 12-t simán bírja, úgyhogy teljesen elégedett vagyok vele.

Még november végén tettem szert a szempillagöndörítőre, és azt mondhatom, azóta is töretlen a rajongásom! Szintén Rossmannban vásárolt dologról van szó.Az ecsetek, alapozószivacsok, körömcsipeszek, ollók, reszelők közt találtam a sminkek melletti pultban. Az árára már pontosan nem emlékszem (mily meglepő! :D), de 1000 Ft alatt volt, az biztos.
Gyönyörű, dús és ívelt pillákat csinál, nagyon sokat hozzátesz a szempillaspirál hatásához! A használata is nagyon egyszerű, a tisztítását, ha esetleg összemaszatolja a szememen lévő tus, vagy szemceruza, sminktörlő kendővel szoktam megoldani.Mióta megvan, szinte nélkülözhetetlen, nem is értem, miért nem vettem eddig!? Nagyon ajánlom, akinek még nincs, próbálja ki! 

A Catrice gél állagú szemhéjtust Győrben vásároltam az Árkádban lévő Rossmannban, mivel legnagyobb sajnálatomra a soproni Rossmannban nincs Catrice pult. :( ( SZTRÁJK, SZTRÁJK!!!)
Természetesen nem bírtam ki és belemásztam ilyen-olyan ecsetekkel, ezt majd a lejjebb lévő képen is láthatjátok. :S (Már alig várom hogy megjöjjön a megrendelt ecsetkészletem!!) Nagyon lágy az állaga és jól kenődik, szép, pontos vonalat lehet vele húzni és nagyon jó a fedése is! Csupán egy gondom van vele, hogy nagyjából lemoshatatlan. Ebből adódik, hogy bírja a strapát egész nap, nem mászik el, viszont tényleg nagyon nehéz leszedni.Ha jól emlékszem 1300Ft körüli ára volt és az üvegcse 4g tust rejt magában.Van esetleg valakinek ilyen szemhéjtusa? Mi a tapasztalat??



Végül pedig következzen a két szemhéjpúder paletta, ami egyben a két nagy kedvencem is az eddigi palettáim közül.

Az Alverde palettát kíváncsiságból vettem, mert ilyen márkájú kozmetikumom nem volt még soha. Épp akkor találtam rá a Rossmannos  leárazott sminkek közt, mikor fekete szemhéjpúdert kerestem, és szerencsémre nem csak egy, hanem egyből négy gyönyörű, jól pigmentált színt vihettem haza. Kb. 700Ft-ra volt leárazva, viszont az Alverde pultban azóta sem láttam ilyen palettát, lehetséges, hogy valami kifutó termék volt már, ezért is árazták le. A csomagolása nagyon szép, metálzöld, a közepén egy kis átlátszó üvegkörrel, hogy a benne lévő színek is láthatóak legyenek. Ha kinyitjuk, akkor a felső részének a tetején egy keskeny kis tükröt is találunk.Tartalmaz egy hidegebb  és egy melegebb árnyalatú matt feketét, valamint egy csillámos és egy matt sötétszürke kis korongot. A paletta tartalma 7,2 g.

A színek pigmentáltsága így fest:
Csillogós szürke, matt szürke, meleg árnyalatú fekete, hideg árnyalatú fekete

A fekete árnyalatok közti különbség inkább a palettán látszik jobban. Meg vagyok velük elégedve, nagyon szép füstös szemet lehet készíteni belőlük.

A másik paletta az Essence-től, szintén egy szuper kis paletta. Nagyon szeretem a földszíneket, kifejezetten a pezsgő színű és barna árnyalatokat. A paletta tartalmaz egy highlite színt és egy kicsit ennél sötétebb krém v. pezsgő színt, valamint egy közép- és egy sötétbarnát. A sötétbarna egyedül matt, a többiben pici kis csillám azért van, de nem feltűnően. Általában ezekkel a színekkel szoktam elkészíteni a mindennapi rohangálós sminkemet, ami egész napon át tart, nem halványul el. A paletta tartalma 5g.

És akkor lássuk a pigmentáltságot:

Highlite, pezsgő, középbarna, sötétbarna
Ennél a palettánál valamivel azért jobban látszanak a fent említett színek közti különbségek. :)

Nos, ezek lennének az eddigi téli kedvenceim, remélem tetszett Nektek és tudtam valamiben segíteni! Ha esetleg bármi kérdésetek, véleményetek, tippetek van még, írjátok ide, nagyon kíváncsi vagyok és nagyon várom! :):)

Jó éjt! Sokpusziiiii

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy tetszik a Himalaya szappan. :)
    Nekem csak jó tapasztalatom van ezekkel a termékekkel (szappant és arclemosót használok). Az illatuk tényleg csodás :)

    Jutti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És most már a fogkrémet is ugyee??? :) majd írd meg, hogy mit tapasztaltál!!! puszi

      Törlés
  2. tudom h isteni illata van de mihamarabb használd el a vaníliás kis szappant mert már kiváncsian várom h jót vettem-e:) és nagyon örülök h így tetszik^^

    VálaszTörlés
  3. Jaaaaaj, képzeld, Nyussz! Kipróbáltam, és egy álom volt! Olyan, mint amit már becsomagolva is megéreztem rajt!:) És a legmegdöbbentőbb, hogy picike, de bikaerősen pezsgett!Tiszta wellness volt a fürdés tőle! És képzeld, még másnap reggel is olyan illatom volt! Imádooooom! Hozz még nekem kérlek a talira! A piszkos anyagiakat majd priviben megbeszéljük! ;)

    VálaszTörlés