2012. január 30., hétfő

Egy kis Bourjois-zia (teszt)

Sziasztok! 
Először is bocsánat, bocsánat, bocsánat, hogy így eltűntem a múlt héten, de az a szerencse ért, hogy elkezdhettem dolgozni, és mivel sokszor kellett "egésznapoznom", ezért hulla voltam a héten. Hiába volt rengeteg ötletem a következő bejegyzésre, sajnos az időhiány és a fáradtság győzött. De most kipihentem magam, és visszatértem! :)

Nooos, ma két Bourjois termék teszttel készültem Nektek. Mindkét termék számomra eddig ismeretlen volt, mindig csak szemeztem velük (úgy ahogy most már az összes többi Bourjois cuccal teszem)  de karácsony után a szemezésből végre tettek lettek. 
A pirosítóra, amiről írok ma, a Vaterán találtam rá. Gondoltam, ha már megrendelem az ecsetkészletemet, miért ne nézzek szét a sminkek közt is, hátha találok valami kincset olcsóbban. És akkor megpillantottam és rögtön meg is rendeltem ŐT:

Bourjois Blush,  54-es Rose Frisson

Először az áráról:

A Müllerben 2390 Ft-ért láttam a pirosítókat a Bourjois pultban. Az enyémet a Vaterán 1300 Ft-ért árulta egy nagyon kedves eladó, akitől rendeletem. Posatköltséggel együtt is csak 1740 Ft-ot fizettem érte, szerintem nagyon megérte! Új állapotú volt ez is, és nagyon profin becsomagolva, sérülésmentesen érkezett meg hozzám, úgyhogy nagyon örültem! :)

Amit a kis doboz rejt:

A csomagolásért elnézést, hogy így lekoptattam, de mióta megjött, azóta ezt használom, lassan már egy hónapja. A mérete nagyon praktikus, kis aranyos, pici helyen is elfér. 2,5 g-os kis csoda, az illata pedig mennyei, nekem mindig valami nagyon nőcis parfüm illata jut eszembe róla.



Volt hozzá egy pici ecset is, amivel nem sok mindent tudtam kezdeni, viszont olyan kis helyes, hogy sajnáltam volna megválni tőle, úgyhogy megtartottam, de rendes, púderecsetet használok a púder felviteléhez.



A színe csodás, jól pigmentált, nagyon tartós, bírja a 12 órát, nem maszatolódik és nem tűnik el! Az arcom pedig mindig olyan finom illatos lesz tőle, imádooom! :) Maximálisan beváltotta a hozzá fűzött reményeket!! Még két kép, hogy hogy is mutat a bőrömön:


A kezemen






... és a sminkben


A másik termék viszont már a Müllerből való. Ez pedig nem más, mint a Bourjois MAXI FORMAT Express Eye Makeup Remover kétfázisú szemfestéklemosó. Ígéretéhez híven, tényleg könnyen eltávolítja még a vízálló sminket is. Használat előtt fel kell rázni, hogy a két fázis összekeveredjen. 
Egy kis mennyiség is elég egy vattakorongra, hogy egy durvább sminket el tudjunk távolítani vele mindkét szemről. Használat után az olajos fázis érezhető a bőrön, és emiatt kissé vízlepergető hatása van, de ez abszolút nem hátrány, sőt, mióta használom, azt veszem észre, hogy a szemem környékén sokkal puhább és hidratáltabb a bőr, úgyhogy tapasztaltan bőrtápláló hatással is bír, aminek azért örülök nagyon, mert egy egész nap viselt, elnehezült smink után egy lépésben megvan a sminkeltávolítás és a szemkörnyékápolás egyben! 200 ml-es kiszerelésben kapható, 1100-1200 Ft-ért. Mindenkinek  NAGYON ajánlom, mert tényleg megéri az árát! Nálam bekerült az örök darabok közé, az biztos!


Bourjois MAXI FORMAT Express Eye Makeup Remover




Nektek megvan esetleg valamelyik a kettő közül? Vagy  más Bourjois termék? Én már gondolkozom egy kompakt púderen is, mert abból épp hiányom van. Van esetleg tapasztalatotok a Bourjois púderrel kapcsolatban? 

Szép estét, sok puszi! :)

3 megjegyzés:

  1. Imádom a Bourjoist :$ a pirosító gyönyörű :$

    VálaszTörlés
  2. a szempillaspirálja nagyon bejött ajánlom neked is :9 (Bourjois Ellastic szempillaspirál)

    VálaszTörlés