2012. január 14., szombat

Aprópénzes kincsek a Rossmannból

Gondoltam beugrok gyorsan  a Rossmannba tegnap a NYC partysmink kártyákért, hátha van még belőlük.Meg is találtam mind a négyet az egyik Rossmannban!( Soproniak! Jereváni Rossmannba menjetek, ha szeretnétek kártyákat, mert a Várkerületen már csak hűlt helyüket találtam!)
A másik üzletben pedig hatalmas választékú smink-turit találtam a NYC pult alatt, ami főleg Max Factor, Maybelline és Essence sminkekből állt. Nem akartam túlságosan költekezni (minden 1000 Ft alatt volt!!), így tényleg csak a "legolcsóbb" cuccokat néztem, és ezeket találtam:

Essence You Rock ajakszínező filcek: 01-es Let me in Rose (lent), 02-es Your pink is on Fire (fent)

A filchegyek


Kézen kipróbálva : 02-es Your pink is on Fire (balra), 01-es Let me in Rose (jobbra)

Mindkét ajakfilc akciósan  99 Ft-ba került ( Számomra ez még most is hihetetlen!!)

 Alig várom, hogy kipróbáljam őket élesben is! Még soha nem volt ajakszínező filcem, úgyhogy kíváncsi vagyok, mennyire válnak be. Az Essence Rock You kollekciójából van egy fekete szemceruzám, azzal nagyon meg vagyok elégedve, igaz ébenfekete, nem kenődik, jól lehet vele kontúrozni. Remélem, ezekben sem kell csalódnom, de ha mégis, az árukat tekintve még akkor is teljesen rendben vagyunk!

Amit még találtam:

Maybelline WaterShine Gloss szájfény, 340-es, Purple Sapphire , akciósan 299 Ft volt


Nagyon megörültem ennek a szájfénynek, mert már rég óta keresek a számra valami igazán csillámosat.Ez a szájfény pedig annyira szikrázóan csillog, hogy egyből éreztem, velem kell jönnie. :)


Aplikátor

Kézen kipróbálva

Az üzletből kilépve egyből kipróbáltam. Az állaga nagyon krémes, és íztelen ugyan, de az illata valami mennyei. Nem tudtam rájönni, mire is hasonlít, míg Lackóval meg nem szagoltattam ( ilyenekkel traktálom szegényt.... :D), aki egyből rávágta, hogy erdeigyümölcsös joghurt illatú. Nos, igen...néha még ide is a férfiak kellenek! ;) A csillogást pedig nem tudom, mennyire adja vissza a kép, nem annyira, mint ahogy élőben a szájon csillog.

Próbáltatok már ajakfilcet? vagy esetleg megvan valakinek valamelyik ezek közül a termékek közül??
Puszi nektek, legyen szép napotok! :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése