2012. január 23., hétfő

Élményekkel teli – A hétvégi Esküvői Kiállítás Győrben

Végre van időm, hogy kellő részletességgel beszámoljak a hétvégéről. Pontosabban a hétvége nagy eseményéről, a győri Esküvői Kiállításról, aminek izgatott várakozásáról már az előzőekben írtam.
Akkor vágjunk is bele!

Szombat reggel indultunk el hármasban (Jutti, Lackó és én) Győrbe, Lackó, mint odaadó sofőr (Édesem!!) fuvarozta az izgatott menyasszonyokat. Először az Árkádba mentünk, ahol szédületesen nagy tömeg, és sok-sok gyönyörűség fogadott minket. Először egy esküvői ruha divatbemutatón ragadtunk le, és én pl. olyan sokkot kaptam a csodálatos ruháktól, és a szebbnél szebb modellektől, hogy sajnos elfelejtettem fényképezni.  Kérlek, ezt nézzétek el nekem! Ám ezek után szárnyakat kaptam a fényképezést illetően, úgyhogy vigyázat, rengeteg kép következik!!!! :D

Miután a divatbemutató véget ért, Lackótól pedig  búcsút vettünk ( szerintem még így is sokáig bírta, egészen a bemutató végéig várt velünk! :D), elvegyültünk a tömegben és a különböző esküvői szolgáltatók standjai felé vettük utunkat. Minden standnál segítőkész hosstesek és szakemberek foglalkoztak az érdeklődőkkel, szórólapokat, ötleteket és tanácsokat osztogatva. Nagyon készséges volt mindenki, és  ettől máris úgy éreztük magunkat, mint az igazi, körülrajongott menyasszonyok! 
Megszámlálhatatlan cukrászda, ruha szalon, nászutakat szervező utazási iroda, vőfélyek és ceremóniamesterek, esküvői helyszínek, dekorstúdiók, esküvőszervező irodák standjai sorakoztak egymás mellett és kínálták szebbnél-szebb, csodálatosabbnál is csodálatosabb, elképesztően kreatív és drágábbnál-drágább szolgáltatásaikat. Meg kell hagyni, amit már régóta elég határozottan nem csak sejtünk, hanem tudunk is, hogy az esküvő az egyik lehető legnagyobb biznisz! Úgyhogy esküvőszervező énem most ismét új erőre kapott egy kicsit, látva, hogy egy esküvői tortáért, egy meghívóért, egy dekorációért és magáért egy szervezésért mekkora összegeket kérnek el az ifjú pártól. A másik oldal pedig maga a párt érintő anyagi rész ugye…  Levonhatjuk a következtetést tehát: Ha valaki az  álomesküvőjét valóra szeretné váltani, az :
  •   Kezdje el idejében nem csak a szervezést, hanem az árajánlatok és ötletek begyűjtését,
  •   Hozza ki magából a legkreatívabb énjét, és amit tud, saját maga készítsen el, mert ezzel elég jelentős összegeket lehet megspórolni,
  •   És ami a legfontosabb, gyűjtögessen szorgalmasan!

Nos, nem is szaporítom most már tovább a szót, jöjjenek a képek, először az  árkádos eseményekről!
Az egyik esküvői ruhaszalon standja felülről

Következzék néhány csodálatos tortaköltemény:

Fekete-fehér

A "lusta" párnak - nem kell órákon át szeletelni a tortát (annyira szééép!)

Bambuszt mindenkinek! :D

Szépségesen romantikus

Következzék egy csodálatos ruha, és a hozzá illő torták: 



Néhány asztaldísz és dekoráció:


Rózsaszín-zöld Hollóházi porcelán terítés, orchideával (Juttikám ötleteket raktároz! )

Zöld- barack színvilág, gyönggyel és rózsával

Tündéres

A romantika kihagyhatatlan kellékei a galambocskák :)

Romantikus madárkalitka, fehér képkeret és hímzett, illatos bugyrocska

Borostyános kapu

Tulipán és úszógyertyák - csodaszép :)

A magyaros vonal is képviseltette magát. A torta annyira aranyos! :) A ruha pedig egy klasszikus, egyszerű szabású, ám mégis modern megoldású, nagyon ízléses, színes magyaros hímzéssel! Szerintem tündéri, és aki a magyaros vonalat szeretné belecsempészni az esküvőjébe, de mégsem öltene népviseletet, annak szerintem tökéletes! 

Magyaros


A nagy nyüzsgésben rendesen elfáradtunk, pedig a kiállítás fele még hátra volt, így arra az elhatározásra jutottunk, hogy megérdemlünk egy lattét, úgyhogy szusszantunk egyet.

Pihi :)


A fincsi latték elfogyasztása és az eddig látottak megvitatása után az Igen-Igen Magazin standja felé vettük utunkat, ahol regisztráltunk is, és ennek fejében egy kis úticsomagot kaptunk ajándékba.

Igen-Igen Magazin
Nagyon hivatalos... így még sosem láttam leírva a nevünket :) Mikor lefotóztam, a pasi a pult mögött halálra röhögte magát! :D

És amit kaptunk:
Egy cuki kis "Esküvőnk lesz!" feliratú tatyót, ami tele volt mindenféle jóval.





A tatyó tartalma: Rengeteg szórólap, prospektus, és két darab Igen-Igen Magazin
Menyasszonyi autó, Veterán Citroen

és a Limooo :D

A menyasszonyi járgányok sem maradhattak el, egészen a veterántól a flancos limuzinig! :)

Amiket pedig én választottam volna már most, ott helyben, rögtön a mi nagy napunkra, azok a következők:

Tüll és csipke,  pici fények, orchidea és marcipán minden mennyiségben :)
 A napot a másik helyszínen a Zichy Palotában zártuk, ahol találkoztunk Juttikám vőfélyével, aki nekem már most nagyon szimpatikus volt, kedves, jófej, vicces ( eddig nagyon ott van!!), ami kell!! Egy kedves mézeskalács készítő hölgyet is megismertünk, aki a "J" monogramm hiányában, Robinak, a vőlegénynek küldött egy "R" betűs, szépséges mézeskalácsot. Én pedig lefényképeztem magamnak ezt:

:)
Csodálatosan éreztük magunkat aznap, pláne, hogy az Árkádban a pihenés ideje alatt szétnéztünk egy picit és zsákmányoltunk is néhány kincset ( erről majd egy következő bejegyzésben!). Ez egy igazi csajos, mi több, menyasszonyos nap volt! :)




                    Menyasszony-Koszorúslány               Tanú -Menyasszony                                            
Remélem, Nektek is tetszett! :)
Sokpusziiiiii

5 megjegyzés:

  1. Szuper bejegyzés. Te jó éh, ha megkérik a kezem, muszáj elmennem nekem is egy ilyenre. Csodaszép volt minden, az az "esküvőnk lesz" szatyor irtó cuki. Az orchideás torta is gyönyörű. Úgy elmennék esküvőszervezőnek. :)
    Annyi gyönyörűség van, hogy alig lehet választani.
    Az egyetlen dolog, ami nem tetszik az esküvő témában, hogy ha pl. elmész a cukrászhoz vagy a virágoshoz és megmondod, hogy a torta vagy a csokor esküvőre lesz, akkor tuti 2-3-szor nagyobb árat kér el, mintha csak simán köttetnél egy ugyanolyan csokrot. Ez viszont szerintem annyira rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg a bőség zavara volt... És pontosan, egyet tudok veled érteni teljesen abban, amit a rossz részéről írtál!És nem csak a csokorra, és a tortára igaz ugyanez, de még az esküvői ruhára is.Ha pl viszel egy pici kis saját ötletet, ami varrásban és a ruha körüli teendőkben nem jelent sem időben, sem anyagban többet, akkor azt már "extrának" veszik és van, hogy 10 ezer ft-ot is képesek emelni az áron.:( Tényleg hatalmas biznisz, mert hát az érzelmekre hatnak minden szolgáltatással, ugye! És hát ki ne akarná megvalósítani kislány kora óta eltervezett álmait?
      De egy ilyen kiállítás tényleg nagyon-nagyon hasznos, meg jó program a párnak, de főleg a menyasszonynak! :):)

      Törlés
  2. Drága Écikém!

    Köszönöm ezt a szép napot, igazán jól éreztem magam :)
    A beszámolód pedig nagyon pontosan visszaadja az élményeinket és a tapasztalatainkat...

    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon jól éreztem magam! :):) Nagyon kösziii! Pusziiii <3

      Törlés
  3. ezek a képek...! én is el akarok menni egy esküvői kiállításra, minden olyan gyönyörű :) biztos szuper nap volt :)

    VálaszTörlés