2012. január 30., hétfő

Árkádos shopping

Az esküvői kiállításról szóló bejegyzésben már említettem, hogy a sok szépség nézegetése közben szakítottunk időt azért az Árkád üzleteinek csábító ajánlataira is, így most következzenek azok a kincsek, amiket akkor zsákmányoltam. 
Első utam jól megfontoltan és konkrét tervekkel a rossmannos Catrice pulthoz vezetett, hogy megvegyem azt a szemöldök ápoló szettet, amiről már Fanni is írt (itt), és véleménye alapján nagyon megtetszett nekem is, mivel csak egy szemöldökceruzát használok eddig, és gondoltam most kipróbálok valami mást is. A pultnál viszont csalódnom kellett, mert egy sem volt belőle. :( Ezért olyan, de olyan szomorú lettem, hogy az akciós Catrice termékek közt kutatva kerestem vigaszt! :D Hamar el is szállt a bánatom, mert megtaláltam Őket:



Két terméket vásároltam a Bohemia Limited Edition kollekcióból, egy szájfényt, a My Home is My Sand Castle 01-es árnyalatot, és egy szemhéjpúdert, ami szintén a My Home is My SandCastle 01-es árnyalat.
Gyönyörű színük van, tele apró arany csillámmal. A szemhéjpúdert én highlighternek is használtam már egy arany-fekete sminkhez.Ünnepi hangulatot kölcsönöz a sminknek, de hétköznapra sem túlzás. Teljesen bőrszínű, szinte csak az arany csillogás látszik. Itt láthatjátok közelebbről (sajnos swatchot elfelejtetettem készíteni):


A csomagolása nekem különösen tetszik :)


A szájfényről is csak jót tudok mondani, gyönyörű csillogást ad, finom az illata és mivel én szeretem a ragadós szájfényeket, ezért a ragadósságával is teljesen meg vagyok elégedve. Az aplikátora egy picikét lehetne vastagabb, de egyébként tényleg tökéletes!
Mindkét termék 599 Ft-ba került.

Találtam még egy körömlakkot is, ez viszont már a pultban volt leárazva. A Welcome to Las Vegas Limited Edition kollekciójának 04-es Drama Queen árnyalatát 529 Ft-ért vettem meg, és még aznap este kipróbáltam. Ez egy fekete körömlakk, arany csillámokkal. Két rétegben vittem fel a körmökre, de egyébként egy rétegben is szépen mutatott, csak az én mániám a mindig és minden körülmények között két réteg alkalmazása. 
A tartóssága viszont nem tartozik az erősségei közé sajnos. Jó, nem mondom, hogy kíméltem, mert másnap 12 órában ruhát pakoltam vele és áraztam, cipzáraztam, miegymás, de azért csalódott voltam, mikor a nap végére szinte minden körmömről lepattant a felső rész. Többet vártam tőle! Szerintem szabadnapokon és buliba vagy alkalmakkor fogom viselni, mert tényleg nagyon különleges és szép színe van.
Itt láthatjátok ( a szájfény aplikátorával együtt):



A Rossmanban vettem még egy szemhéjpúdert az Essencetől. Ezt viszont már korábban elhatároztam, hogy megveszem.A fenti képen nagyon élénk kéknek látszik a vaku miatt, de valójában egy nagyon sötét, metál- kékről van szó. Ez a Wild at Heart 11-es árnyalat. Egy arany kék smink elkészítéséhez kerestem ilyen kéket, és szerencsémre meg is találtam 499 Ft-ért.

A következő állomás a Douglas volt, ahol két terméket vettem.
Az egyik a Himalaya ajakápolója, amiről már nagyon sok jót olvastam több helyen is, és ugye Juttikám karácsonyi ajándék szappana után megfogadtam, hogy beszerzem a Himalaya termékeket... Annyira jó, hogy egyszerűen leírhatatlan.690 Ft-ért egy örök darabot kaptam ismét. A legdurvább kiszárított ajkakat is képes hidratálni, és megpuhítani, ráadásul hámlaszt is egyben. Nagyon kis időnek kell eltelnie, hogy érezzük a hatását. Amint megvettem, ki is próbáltam, a nap folyamán még 3-szor kentem a számra és este már nem hámlott és érezhetően puhábbak lettek az ajkaim. 



A hab a tortán már csak az illata, ami olyan, mint a régi golyórágóé volt. Tiszta nosztalgikus! :D  Ajánlom mindenkinek, aki valami nagyon hatékonyat, természeteset és  gazdaságosat keres és nem szeretne már vesződni a Labello hegyekkel, amik semmit nem érnek, csak még jobban kiszárítják az ajkakat, ha abbahagyjuk a használatukat!

És a legnagyobb kincs, amire a Douglasban rátaláltam, ez egy Nesti Dante Luxury Gold natúrszappan volt. 




Nagyon erős, és nagyon-nagyon finom, igazi luxus-érzést keltő illata van. Még nem próbáltam ki, mert nincs egy olyan szépséges szappantartóm (na meg még a tusfürdőm sem fogyott el teljesen), amit ez a csoda megérdemel. Úgyhogy míg be nem szerzem a szitakötős szappankinyomó és fogkefetartó mellé a szappantartót is, addig nem bontom ki. :)
A leírás szerint mesterséges adalékanyagot nem, viszont 24 karátos aranyszemcséket tartalmaz.250g 1290 Ft-ba került. Az illatát tekintve, már most, a szagolgatásától is hercegnős érzésem támad, hát ha még ki is próbálom! Remélem, akkor még jobban el leszek ragadtatva! :D


Végül pedig a C&A-ba tértünk be, ahol sajnos semmi érdemlegeset nem találtam, a bizsuállványokat kivéve. A SIX ékszerek nagyon le voltak akciózva ( mint azt már többen is írtátok a SIX üzlet akciójával kapcsolatban), de mire mi odaértünk, addigra szinte teljesen ki volt fosztva a sztenderek. Azért találtam egy kincset, még pedig egy óriás kagylóhéj fülcsit, halványlila színben. Tavaly nyáron mindenhol ilyeneket kerestem, és sehol nem találtam, komolyan! Most pedig 250 Ft-ért az enyém lehetett Ő:




Ennyi mindent hoztam magammal a győri kiruccanásról.Nagyon örültem nekik! :)

Pusziiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése