2012. február 12., vasárnap

Kangaroo Keeper - A rendes táska

Ezt a bejegyzést már egész héten meg akartam írni, de a munkabeosztásom elég szoros volt, így most jutottam el odáig, hogy megosszam veletek a múlt hét óta használatban lévő, vadiúj szerzeményemet  a táskarendezőt. Először itt olvastam erről a praktikus rendezőről, bár Andi az övét ebay-ről rendelte, amihez én elég bénácska vagyok az angol miatt. A szépen elrendezett táskabelsők viszont annyira megtetszettek Nála, hogy gondoltam, rákeresek a Vaterán, hátha itthon is lehet kapni ezt a praktikus terméket.
Majd kiugrottam a bőrömből örömömben, mikor megpillantottam a Vaterán! 1390 Ft-os  fix árért árulta egy kedves és nagyon gyors eladó, fekete és bézs színben, ráadásul csomagban, ami annyit tesz, hogy egy nagyobb és egy kisebb méretű táskarendező együttesen került a már fent említett összegbe. Meg is rendeltem rögtön, fekete színben. Rostaköltséggel együtt 2040 Ft-ba került, és az utalástól számított két napon belül már a kezemben tarthattam a kincseket! :)

Következzék néhány kép a rendezőkről, és arról, hogy a különböző alakú és nagyságú táskáimban hogyan varázsoltam rendet velük.


Még a dobozban vannak - előről és hátulról is lefényképeztem a csomagolását, mert fel van tüntetve rajt az összes variáció, ahogyan  használni lehet



A két rendező, a kicsi és a nagy





Tipp: Az illatuk, bár mondhatnék szagot is, enyhén szólva...BÜDÖS! Mikor először a táskámba tettem őket, a holmik és a táska is kezdte átvenni a szagot, úgyhogy egyszer, de lehet, hogy inkább kétszer is mossátok ki, ha rendeltek, mert különben minden ilyen büdi műanyag szagú lesz!!

Lássuk, mit tudnak:

Táskám tartalma



A káosz...

... és a rend! 


Láthatjátok, hogy minden elfért benne, amit feljebb a földre borítva láttatok, pedig ez még csak a nagyobb rendező magában. Mert hogy a két rendező egymásba is tehető, ki-be fordítható, így variációk tömkelege létezik a tárolásra. 
A széleken  két gumírozott fülecske található, amikbe belefér akár egy neszesszer, fél literes ásványvizes palack, nagyobb kiszerelésű testápoló, stb.
Mindkét rendező oldalán található egy kapcsos kulcstartó, amit én a legpraktikusabb dolognak tartok, mert a táskámban mindig a kulcs az, ami hirtelen kellene, de a legvégén bukkanok rá. Így viszont, mióta a kulcs is rendezve van, villámgyorsan megtalálom, lepattintom a kis pöcökről és nem megy az idő a kotorászással és a táskakipakolással!
Ha pedig nem tömnétek meg teljesen a rendezőt, akkor be is állíthatjátok az egészet szűkebbre, így kisebb helyet is foglal el.Ehhez nyújt segítséget a felső szélbe körbe belehelyezett, szabályozóval ellátott kis zsinór.
A legfőbb dolog pedig, amiért érdemes beszerezni egy ilyet, az a táskák macerás átpakolásának kikerülése.Csak megfogja az ember az egész rendezőt, kiemeli a már nem használatos táskából és az egészet cuccostól, mindenestől átteszi az éppen hordani kívánt táskába egy mozdulattal!!!

Nézzük, hogy mutatnak a rendezők a táskákban:

Az éppen aktuális óriási fekete táskámban

Átköltözés egy "szatyor-alakú" táskába

A rendező a szatyor alakú táskában is tartja a rendet.Mellépakolni simán lehet, viszont nem esnek ki belőle a dolgok és nem is borul fel. Ezt egy szaladgálós-vásárlós napon teszteltem! A zsákmányok kis szatyrokban befértek a rendező mellé így továbbra is mindent gyorsan megtaláltam.


A kisebb rendező bevetésen

Közepes táskában

A két táskarendezőt egymásba téve pedig itt láthatjátok:

Kívül a nagyobb, belül pedig a kisebb rendező található, amik kötzé még bőven tudok dolgokat pakolni


Remélem, tetszett a bejegyzés, és tudtam segíteni mindazoknak, akiknek  megszűntethetetlen káosz uralkodik a táskájába, és ezt orvosolni szeretnék.  Már az is nagyon pozitív, hogy mióta megvan, kulcskeresés miatt nem késem le a buszt! :D

Van esetleg valakinek táskarendezője?És szeretitek? Vagy esetleg kedvet kaptatok a beszerzéséhez? Írjátok meg a véleményeteket!

Holnapra pedig ezzel a számmal kívánok Nektek jó hét-kezdést és szép napocskát!




 Sokpusziiiii :)

2 megjegyzés: